Z oficjalnych komunikatów mBanku wynika, że Klienci instytucji ponownie narażeni są na ataki i złośliwe oprogramowanie. Tym razem oszuści wysyłają fałszywe komunikaty o zmianie formatu konta osobistego, chcąc wyłudzić nie tylko dane do rachunku ale także hasła SMS.

Bank ostrzega, że wirus może zostać zainstalowany na komputerze po wejściu na zainfekowaną stronę lub po otwarciu podejrzanego maila. Proces wyłudzania danych jest podobny do znanego z poprzednich akcji. Wirus generuje Klientowi banku informację o konieczności podania hasła weryfikacyjnego, który przychodzi na telefon usługobiorcy. To ostatnia szansa by nie pozwolić się okraść i bank ostrzega by pod żadnym pozorem nie wpisywać hasła w innym przypadku niż standardowe dokonywanie transakcji online po zalogowaniu na konto.

W ciągu ostatnich tygodni oszuści po raz drugi atakują Klientów mBanku, usługobiorcy są coraz bardziej zaniepokojeni.

Udostępnij wiadomość

Komentarze 0